Sunday, December 27, 2015

ခရိုနီျဖစ္ဖို႔ က်ေနာ္ၾကိဳးစားမည္

မုိးမခ 

“ခရိုနီျဖစ္ဖို ႔ က်ေနာ္ၾကိဳးစာမည္” (Gyaw Dee)

December 29, 2012
“ခရိုနီျဖစ္ဖို ႔ က်ေနာ္ၾကိဳးစာမည္”
ေတးျပဳ စာဆိုု “ေဂ်ာ္ဒီး”၊ ဒီဇင္ဘာ ၂၉ ၊ ၂၀၁၂
(ခရိုနီျဖစ္ဖို ႔ က်ေနာ္ၾကိဳးစားမည္..
ခရိုနီျဖစ္ဖို ့ က်ေနာ္ၾကိဳးစားမည္..
အလွဴၾကီးေပးပါမည္…ေနာက္တပါးတက္ရင္..က်ေနာ္အခြင္ ့ေကာင္းမည္..)


(တတိုင္းျပည္လံုးမြဲေသာ္လည္း…က်ေနာ္တို ့တေတြ အဆင္ေျပခဲ႔သည္..
ေခတ္နဲ႔ အညီ ဆင္ႏြဲလို ့သာ.. အတူတူ ေပါင္းေဆာ္မည္..
ဘာေတြ  ဂြင္ေကာင္းသလဲဗ်ာ..အေပါင္းအေဖာ္စံုညီ..
စာရိတၱေဘးခြါခ်လို ႔…ရတာေတြ အကုန္ယူမည္..ထူးထူးျခားျခား ေအာင္ပြဲဆင္ခဲ႔ျပီ..

ေရာင္းမဗ်ာ..  တတိုင္းျပည္လံုး ..အေရခြံခြါယူမည္ …ဘ..နဖူးတူးစရာ
ရွိရင္..အားမနာတမ္းအတည္
အေမ ့ကိုလည္း  ခၽြဲနိုင္ပါသည္..ပေထြးေတာ္..လဲ  လွမ္းေမွ်ာ္ပါသည္..
ဘာကိုပင္ မခ်န္ပါသည္..လက္၀ါးၾကီးအုပ္ကာ ေပါင္းစားမည္..)

(ခရိုနီျဖစ္ဖို ့ က်ေနာ္ၾကိဳးစားမည္..ခရိုနီျဖစ္ဖို ့ က်ေနာ္ၾကိဳးစားမည္
ရွက္လည္း မရွက္ပါသည္…အခြင္ ့အေရး ေတြးေမွ်ာ္.. က်ေနာ္အေရာင္ေျပာင္းမည္.).
မွတ္ခ်က္။   ။ အဆိုေတာ္ သန္းထြန္းေလးဧ။္  လူရည္ခၽြန္ျဖစ္ဖို ့
က်ေနာ္ၾကိဳးစားမည္..ေတးသြားအလိုက္ျဖင္ ့ စာသားသြင္း သီဆိုနိုင္ပါတယ္..။
(ေတးျပဳစာဆို..ေဂ်ာ္ဒီး))

No comments:

Post a Comment